Tuesday, July 01, 2008

七月一日

上个月的一号,是我的大日子。如今我已为人妻一个月了!感叹时间又溜走了,而我又做了什么有意义的事呢?

今天对我来说是别有意思的。因为,我们日盼夜盼的七月一日终于到来,今天也就是远在英国工作的弟弟回家啦!我们已有5年没见面了,以前总是靠着msn or skype 来维持联系。这得谢谢科技的发达!

等待他归来的日子虽然很漫常,但是盼到他回到家的那一刻,我想大家都已经忘了那一段折磨人的等待的日子。5年前, 我到机场给他送行,但5 年后,我有孕在身,所以没到吉隆坡国际机场接他。我想当我爸妈看见他从arrival hall 走出来时,必定流下开心的眼泪!

3 comments:

melody said...

happy 1 mth! hahhhaahah sounds really funny though.

jiayou! :)

MingMing said...

thanks melo! erm...i will jiaoyou and you have to jiayou too! looking forward to gathering with you again!

melody said...

i will no matter what. if everything is 如我说意的, i will cherish n make the best out of it.

hope to bring/share with u more gd news on my side. the mth of june is really suck! it is e worse phrase of my life!